My personal FB ;)

12 November 2012

Vitamin C 500gm Clinical Disyorkan oleh Doktor Pakar Kulit


Salam.. sekarang ni banyak sangat Vitamin C yang di jual di pasaran.
Ada Vit C Shaklee, ada vitamin C organik Dr. Holland dan  vitamin C sintetik.
Bab vitamin C sintetik tu harus berhati-hati sebab ia mungkin vitamin yg palsu..

Saya juga pada mulanya jadi takut nak jual Vitamin C kepada orang ramai, takut terjual vitamin yg palsu.
Oleh itu, saya ambil masa yang panjang untuk buat research supplier vitamin.
Tak mau just beli and jual je tanpa tahu asal usul vitamin tu.

Akhirnya, saya jumpa vitamin C 500gm klinikal ni, means ia bukanlah
Vitamin C sintetik, atau organik atau Dr. Holland ya.
Ia adalah VITAMIN C 500gm Clinical, yang disyorkan oleh Dr. Pakar.
Bagaimanapun, setiap vitamin mempunyai kelebihan masing-masing, terpulang la kepada pengguna
nak pilih yang mana berkenan di hati.


Lately kalau anda perasan ramai yang dah jual Vitamin C secara borong, maksudnya bila
beli lagi banyak lagi murah harganya.. Wah dah macam borong baju pulak
harganya sedangkan ia adalah supplement yang tak patut dijual borong sedemikian.


Pada saya, saya lebih yakin dengan Vitamin ni kerana saya sendiri sedang consume 
vitamin ni.. so tunggu testimoni dari saya sendiri nanti.

Vitamin 500gm Clinical ni di packing siap siap dalam botol dari kilang dan dikedap udara,
maksudnya tak jual sebiji-biji camtu. 

Buat permulaan ni saya share dulu testimoni dari my supplier sendiri.



Lihatlah perubahan di dalam pic diatas ni, my supplier yang dahulunya mengalami masalah jerawat yang teruk
sehingga depressed dan hilang keyakinan diri. Now dia menemui jalan penyelesaian dan sudi berkongsi rahsianya dengan kita semua. Dengan pengambilan vitamin C ni, kulit dia sudah semakin pulih, cantik dan berseri-seri!


Sebarang pertanyaan boleh email saya ya

belezzaboutique@gmail.com

For more details, boleh klik SINI